Poslední aktualizace: 15. 11. 2024
Efektivní komunikace výhod Skip Pay zvyšuje konverze na vašem e‑shopu. Nezapomněli jste někde přidat zmínku?
Ochranná zóna je stanovení minimální velikosti plochy v bezprostřední blízkosti loga, do které nesmí zasahovat text ani jiné grafické prvky. Respektování tohoto prostoru zaručuje dobrou čitelnost a dostatečnou působivost loga. Ochranná zóna loga je definována průměrem prostředního kruhu.
Používejte adekvátní velikost loga, nesmí být menší, než loga ostatních platebních metod, nabízených obchodníkem.
Minimální velikost loga zaručuje jeho čitelnost při použití na malých formátech. Musí mít minimálně 17 mm u tiskové produkce, 51 px u online produkce.
Logo v několika formátech najdete zde.
Služby „Zaplatím do 30 dní“ i „Nákup na Třetinu“ by měly být doprovázeny logem Skip Pay. Pokud použijete logo ve formátu PNG, nezvětšujte ho. Potřebujete‑li konkrétní velikost, použijte formát SVG (křivky).
Název Skip Pay služeb v košíku může být pro každý e‑shop jiný v závislosti na prodávaném zboží či poskytovaných službách (pozn.: „Skip Pay“ se v češtině neskloňuje).
Vzhled v košíku vám před spuštěním metody musíme schválit.
Přidejte si naše logo do patičky webu. Ideálním umístěním je sekce, kde uvádíte akceptované způsoby plateb. Zákazník tak uvidí na první pohled, že může využít Skip Pay služby.
Na stránce detailu produktu v prostoru cenovky a tlačítka pro přidání zboží do košíku by se mělo zobrazovat také tlačítko s logem Skip Pay a názvem této služby, který e‑shop používá v checkoutu. Ideální umístění je přímo vedle tlačítka „Přidat do košíku“.
Po kliknutí na tlačítko se zobrazí pop‑up okno s vysvětlením, jak Odložená platba Skip Pay funguje.
Princip Odložené platby od Skip Pay by měl být vysvětlený na stránce výběru platební metody v popisu služby, pomocí pop‑up okna nebo na speciální stránce.
Vizuální a textové podklady můžete stáhnout zde. Náhled pop‑up okna ve Figmě najdete zde.
Podklady pro sestavení landing page dostanete od nás. Stránku je možné přizpůsobit produktu, který využíváte. Pokud máte na svém e‑shopu pouze Odloženou platbu, je možné z landing page zcela vynechat nákup na Třetinu.
Styl stránky můžete také přizpůsobit svému designu. Informace by ale měly zůstat původní.
Vizuální podklady můžete stáhnout zde, náhled ve Figmě najdete zde, živý náhled najdete zde.
Odložená platba (Skip Pay): Plaťte bezpečně až po doručení a vyzkoušení zboží. Nákup uhradíte pohodlně online do 30 dnů (nebo do 50 dnů s balíčkem MAXI), a ještě ušetříte za dobírku. Odložená platba od Skip Pay je totiž zdarma. Další informace najdete na webu Skip Pay.
Na stránce detailu produktu v prostoru cenovky a tlačítka pro přidání zboží do košíku by se mělo zobrazovat také tlačítko s logem Skip Pay a názvem této služby, který e‑shop používá v checkoutu. Ideální umístění je přímo vedle tlačítka „Přidat do košíku“.
Po kliknutí na tlačítko se zobrazí pop‑up okno s vysvětlením, jak nákup na Třetinu funguje.
Princip nákupu na Třetinu od Skip Pay by měl být vysvětlený na stránce výběru platební metody v popisu služby, pomocí pop‑up okna nebo na speciální stránce.
Vizuální a textové podklady můžete stáhnout zde. Náhled pop‑up okna ve Figmě najdete zde.
Podklady pro sestavení landing page dostanete od nás. Stránku je možné přizpůsobit produktu, který využíváte. Pokud máte na svém e‑shopu pouze nákup na Třetinu, je možné z landing page zcela vynechat Odloženou platbu.
Styl stránky můžete také přizpůsobit svému designu. Informace by ale měly zůstat původní.
Vizuální podklady můžete stáhnout zde, náhled ve Figmě najdete zde, živý náhled najdete zde.
Nákup na Třetinu (Skip Pay): Rozdělte si větší výdaje na tři části. První třetinu zaplatíte hned, zbylé dvě se vám automaticky strhnou z karty za 30 a 60 dní. Vše je zcela zdarma, bez navýšení a bez poplatků. Více zde.
Slouží k umístění Skip Pay tlačítka a pop‑up okna na detailu produktu prostřednictvím HTML značek a Java Script kódu.
Souhlasy se zobrazí až po výběru služby Skip Pay v košíku.
Souhlasy jsou zobrazeny i před výběrem služby Skip Pay.
Souhlasy jsou zobrazeny po výběru služby Skip Pay, a to nad tlačítkem k odeslání objednávky.
Souhlasy jsou zobrazeny v interních VOP e‑shopu (minimální povolené legislativní řešení především pro malé e‑shopy).
Skip Pay: Využitím služby souhlasíte s obchodními podmínkami Skip Pay. Více o zpracování osobních údajů zde. Všechny informaci dostupné na webu Skip Pay.